» Paczkomaty InPost

Kategorie

Promocje

Kontakt

  • Dreptaki - Marek Fabiański
    Barska 11/1
    94-215 Łódź
    NIP: 727-120-10-56
  • E-mail:dreptaki@dreptaki.com.pl
  • Telefon731 24 67 65
  • Godziny działania sklepu24 h/dobę

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Producenci

Bestsellery

Paczkomaty

Paczkomaty InPost

Systemy płatności

  • tpay.com
  • Przelewy24

Zakupy zabezpiecza:

Znajdziesz nas na:

Paczkomaty InPost

Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost

Jak składać zamówienia i je odbierać z Paczkomatów InPost

  • wybierz artykuły i dodaj je do koszyka
  • w koszyku, jako sposób wysyłki (gdy dostępne) wybierz InPost Paczkomaty 24
  • system wskaże 3 paczkomaty położone najbliżej kodu pocztowego podanego jako domyślny adres dostawy w danych klienta
  • wybierz paczkomat i sposób płatności
  • (w przypadku chęci wyboru innego niż wskazane przez system paczkomaty - wpisz jego numer i adres w polu na komentarz do zamówienia - prześlemy zamówienie do tego paczkomatu - lista dostępnych paczkomatów)
  • dokończ zakupy
  • po zaksięgowaniu płatności (w przypadku przedpłat) w terminie określonym na karcie produktu zostanie przygotowana paczka
  • po jej wysyłce otrzymasz maila i SMS z informacją o nadaniu paczki
  • w ciągu max. 3 dni (najczęściej 2 dni) roboczych od nadania paczka zostanie dostarczona do wybranego przez Ciebie Paczkomatu InPost
  • gdy paczka znajdzie się w paczkomacie otrzymasz SMS i e-mail z kodem niezbędnym do odbioru paczki ze skrytki
  • udaj się do właściwego paczkomatu, wprowadź na klawiaturze Paczkomatu InPost swój numer telefonu i kod odbioru, a skrytka z Twoją paczką otworzy się
  • w przypadku wyboru płatności w paczkomacie za odbiór przesyłki pobraniowej zapłacisz kartą bezpośrednio w Paczkomacie lub gotówką u partnera (market, stacja benzynowa, parking)
  • paczka czeka w Paczkomacie na odbiór przez 3 dni kalendarzowe. Później otrzymasz powiadomienie o przeniesieniu przesyłki do najbliższego Oddziału InPost. Po upływie 11 dni przesyłka zostanie odesłana do nadawcy. Po 48 godzinach od momentu doręczenia paczki do Paczkomatu otrzymasz powiadomienie SMS i e-mail z przypomnieniem, że na odbiór pozostały już tylko 24 godziny. Nieodebrane przesyłki wysłane za pobraniem są  zwracane do nadawcy po 11 dniach roboczych


W przypadku jakichkolwiek problemów z odbiorem przesyłki prosimy o niezwłoczny kontakt z infolinią Paczkomatów pod numerem 801 400 100 (dla telefonów stacjonarnych) lub 722 444 000 (dla telefonów komórkowych).
Informacje o Paczkomatach InPost dostępne są na stronie http://www.paczkomaty.pl

alt

Przejdź do strony głównej