Strona główna » Paczkomaty InPost
Promocje
Kontakt
  • Dreptaki - Marek Fabiański
    Barska 11/1
    94-215 Łódź
    NIP: 727-120-10-56

  • E-mail:dreptaki@dreptaki.com.pl
  • Telefon731 24 67 65
  • Godziny działania sklepu24 h/dobę
Systemy płatności
  • PayPal
  • tpay.com
  • Przelewy24
  • Paynow
Karta Dużej Rodziny
alt

Paczkomaty InPost

Jak składać zamówienia i je odbierać z Paczkomatów InPost

  • wybierz artykuły i dodaj je do koszyka
  • w koszyku, jako sposób wysyłki (gdy dostępne) wybierz InPost Paczkomaty 24
  • system wskaże 3 paczkomaty położone najbliżej kodu pocztowego podanego jako domyślny adres dostawy w danych klienta
  • wybierz paczkomat i sposób płatności
  • (w przypadku chęci wyboru innego niż wskazane przez system paczkomaty - wpisz jego numer i adres w polu na komentarz do zamówienia - prześlemy zamówienie do tego paczkomatu - lista dostępnych paczkomatów)
  • dokończ zakupy
  • po zaksięgowaniu płatności (w przypadku przedpłat) w terminie określonym na karcie produktu zostanie przygotowana paczka
  • po jej wysyłce otrzymasz maila z informacją o nadaniu paczki (jeżeli używasz aplikacji InPost wszystkie informacje o paczce również będą się tam pojawiały)
  • w ciągu max. 3 dni (najczęściej 2 dni) roboczych od nadania paczka zostanie dostarczona do wybranego przez Ciebie Paczkomatu InPost
  • gdy paczka znajdzie się w paczkomacie otrzymasz e-mail z kodem niezbędnym do odbioru paczki ze skrytki
  • udaj się do właściwego paczkomatu, wprowadź na klawiaturze Paczkomatu InPost swój numer telefonu i kod odbioru, a skrytka z Twoją paczką otworzy się
  • w przypadku wyboru płatności w paczkomacie za odbiór przesyłki pobraniowej zapłacisz kartą bezpośrednio w Paczkomacie
  • paczka czeka w Paczkomacie na odbiór przez 2 dni kalendarzowe (48 godzin). Później otrzymasz powiadomienie o przeniesieniu przesyłki do najbliższego Oddziału InPost. Po upływie 3 dni przesyłka zostanie odesłana do nadawcy. Po 36 godzinach od momentu doręczenia paczki do Paczkomatu otrzymasz powiadomienie e-mail z przypomnieniem, że na odbiór pozostało już tylko 12 godzin. Nieodebrane przesyłki wysłane za pobraniem są  zwracane do nadawcy po 3 dniach roboczych


W przypadku jakichkolwiek problemów z odbiorem przesyłki prosimy o niezwłoczny kontakt z infolinią Paczkomatów pod numerem 801 400 100 (dla telefonów stacjonarnych) lub 722 444 000 (dla telefonów komórkowych).
Informacje o Paczkomatach InPost dostępne są na stronie http://www.paczkomaty.pl

alt

Przejdź do strony głównej
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZGADZAM SIĘ